Naar huis ::  Privacy verklaring

Privacy verklaring

Uw tevredenheid is wat we nastreven voor. Wij bieden een uitgebreid terugkeerbeleid aan u. Voordat u wilt zaken te retourneren, neem dan eerst contact met ons op om het probleem dat u ondervindt te bespreken. Het merendeel van de tijd kunnen we het probleem door het geven van technische ondersteuning en je hoeft niet om iets terug te sturen. Als er onherstelbare gebreken met de goederen, kunt u ze terug bij ons terecht voor reparatie of vervanging.

Uitwisseling
Niet-kwaliteit problemen
In 14 dagen (vanaf de datum producten werden ontvangen), als je de producten die je kiest niet aan u in termen van kleur of maat te vinden, kan het worden geretourneerd en vervangen onder de volgende omstandigheden. U moet de producten terug te sturen naar ons in de originele verpakking (je betaalt de verzendkosten). De producten mogen niet gebruikt (behalve try-out). Wanneer wij de producten terug te intactly ontvangen, zullen we vervangen door nieuwe en verzenden ze naar u terug. De verzendkosten voor de vervangen producten die wij aan u moet ook in rekening worden gebracht van jou. Voordat u de items voor vervanging, dan kunt u de overdracht, de supplymentary verzendkosten voor terug te draaien de vervangen items van ons eerste. Zodra de betaling voltooid, zullen we vervangen de items verzonden van je.

Problemen
In 14 dagen (vanaf de datum producten werden ontvangen), als je de producten met kwaliteitsproblemen (Niet-menselijke factoren of niet-resistente uitwendige beschadigingen) vinden, kan het worden geretourneerd en uitgewisseld. U moet de producten terug te sturen naar ons in de originele verpakking (je betaalt de verzendkosten). Wanneer wij de producten terug te intactly ontvangen, zullen we vervangen door nieuwe en verzenden ze terug naar je weer. We zullen de verzendkosten te betalen voor de vervangen producten die wij aan u te verzenden. (Let op:. Het is onze kwaliteitscontrole professional die een definitieve uitspraak te doen over de vraag of de kwaliteit problemen worden veroorzaakt door persoonlijke factoren of niet-resistente uitwendige beschadigingen zal de gekochte producten niet worden hersteld, vervangen of geretourneerd gratis als de kwaliteit problemen veroorzaakt worden menselijke factoren of vermijdbare schade.)

Terugkeer en gedeeltelijke terugbetaling
Onze website kan een volledige terugbetaling voor niet-kwaliteit problemen zoals het niet geven:
Het product ziet er niet uit zoals die in de foto.
Het product is niet wat ik kan me voorstellen dat het is.
Het product werd beschadigd.
Is dat niet dezelfde grootte en de beschrijving.

In 7 dagen (vanaf de datum producten werden ontvangen), indien het bovenstaande redenen, dan betalen wij of vervanging van het product! Je kan kiezen!

verantwoordelijkheid van de koper:
Als u een product dat u niet bevalt of de maat is niet correct ontvangen (natuurlijk, als het de koper fout), neem dan contact met ons op, zullen we 35% in rekening brengen van het bedrag van de kosten, moet de koper terug te keren naar onze producten, (met inbegrip van 35% ten opzichte van de verzendkosten) Kopers kunnen een vervangend product en een teruggave aan te vragen: 65%, moeten we de teruggave ontvangt in het product, kunnen we opnieuw te verzenden uw bestelling!

Als u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op, en wij zullen u het rendement gegevens te bieden.